ماژول اعمال ت ها و محدودیت ها در یک نگاه

شاید در نگاه اول اعمال محدودیت در سازمان ها امر جالبی به نظر نرسد اما اگرمدیریت زمانی مکالمات در اعمال ت ها و محدودیت هاهای سازمانی با هدف افزایش نظم و بالارفتن بهره وری سازمان تدوین شود، به یک امر مفید و غیر قابل انکار تبدیل خواهد شد .

ماژول اعمال ت ها و محدودیت های ویپینگ نیز به سازمان شما کمک خواهد کرد تا به آسانترین روش و بهترین ابزارها و اعمال ت های دلخواه و متنوع در سیستم مرکز تلفن ویپ سازمان ، به اهداف عالیه ذکر شده در سازمان برسید .

ماژول اعمال ت ها و محدودیت های ویپینگ یک جایگزین مناسب ،خدمات ویپکامل و بومی از ماژول Custom Context برای الستیکس و ایزابل و FreePBX می باشد که در جهت ت گذاری تماس های سازمان شما توسعه داده شده است . این ماژول دارای ۳ زیر ماژول با عناوین زیر می باشد :

  1. مدیریت زمانی مکالمات
  2. مدیریت ارتباطات داخلی
  3. مدیریت تماس با خارج از کشور

در ادامه به معرفی قابلیت های هر ۳ زیر ماژول خواهیم پرداخت .

  • مدیریت زمانی مکالمات در اعمال ت ها و محدودیت ها
  • مدیریت تماس داخلی در اعمال ت ها و محدودیت ها
  • مدیریت زمانی مکالمات در اعمال ت ها و محدودیت ها
  • مدیریت مکالمات خارج از کشور در اعمال ت ها و محدودیت ها
  • ویرایش اطلاعات در مدیریت تماس داخلی در اعمال ت ها و محدودیت ها
  • تها و محدودیت ها

مدیریت زمانی مکالمات ( مدیریت بر حجم و زمان مکالمات پرسنل سازمان)

اولین مورد از این مجموعه ی شگفت انگیز ، اعمال محدودیت زمانی برای مکالمات پرسنل می باشد . شما این امکان را خواهید داشت تا برای تک تک کارمندان خود به صورت کاملا جداگانه و سفارشی ، محدودیت بر حجم مکالمات و محدودیت بر زمان مکالمات اعمال نمایید .

به عنوان مثال آقای X فقط از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر می توانند با تلفن صحبت نمایند و در خارج از این بازه تماس های وی به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد .

و یا برای مثالی دیگر خانم Y در طول روز می توانند فقط ۱۰ دقیقه مکالمه با خارج از سازمان داشته باشند وخدمات voipپس از اتمام این اعتبار این فرد نتواند با خارج از سازمان تماسی بگیرد .

و یا برای مثالی دیکر آقای X اجازه تماس با خارج از سازمان را در کل ندارند و فقط می توانند به تماس های ورودی پاسخ دهند .

و یا حتی پیچیده تر : خانم Y می توانند ۱۰ دقیقه با بیرون تماس بگیرند و کلا ۳۰ دقیقه با خارج از سازمان صحبت نمایند . ( ۲۰ دقیقه اجازه برای پاسخ دادن به تماس های ورودی دارند)

اما قابلیت بزرگی در این ماژول قرار داده شده که به شما این امکان را می دهد تا هنگام اتمام اعتبار کاربر برای دریافت تماس از خارج از سازمان ، ارتباط قطع نشده و به یک مسیر جایگزین برای برقراری ارتباط فرستاده شود .

به این ترتیب، شما به سادگی توانستید برای هر کارمند محدودیت جداگانه و سفارشی مطابق ت های سازمان خود اعمال کنید.

مدیریت زمانی مکالمات در اعمال ت ها و محدودیت ها

مدیریت زمانی مکالمات در اعمال ت ها و محدودیت ها

مدیریت مکالمات خارج از کشور

اگر قصد کنترل و اعمال ت روی تماس های گرفته شده از سازمان با خارج از کشور را دارید، این بخش از بسته نرم افزاری ما مورد توجه شما قرار خواهد گرفت .

شما می توانید انتخاب کنید که تماس های با مقصد خارج از کشور بدون هیچ درنگی سریعا قطع شود و یا برای برقراری ارتباط با خارج از کشور از کاربر رمز عبور دریافت کند که این رمز عبور توسط شما در سیستم ذخیره شده است .

در کنار این تنظیمات ، این امکان وجود دارد تا شما بتوانید برخی از کارمندان خود را در سازمان از اعمال این محدودیت ها مستثنی کرده و به آن ها اجازه بدهید تا بدون محدودیت با خارج از کشور تماس برقرار کنند .

اگر مایل هستید تا تمامی تماس های خارج از کشور در سازمان تحت کنترل شما باشد، نگران نباشید زیرا با استفاده از این ماژول و فعالسازی ارسال گزارشات به ایمیل ، گزارش هر تماس به مقصد خارج از کشور برای شما به لحظه ایمیل شده و به این ترتیب کنترل کاملی از آنچه به عنوان تماس خارج از کشور در سازمان شما وجود دارد، در اختیار شما قرار می گیرد.

مدیریت مکالمات خارج از کشور در اعمال ت ها و محدودیت ها

مدیریت ارتباطات داخلی

استفاده از این ماژول نیز بسیار ساده است . شما می توانید به صورت نامحدود قانون برای تماس های داخلی تعریف کنید.

شما به راحتی با این ماژول می توانید پرسنل سازمان خود را گروه بندی نمایید و برای هر گروه یک قانون مشخص وضع نمایید و یا برخی از کارمندان خود را در این قانون ها مستثنی کنید .

به عنوان مثال قانونی وضع نمایید تا فقط پرسنل واحد بازرگانی بتوانند با یکدیگر صحبت نمایند و هیچ واحد دیگری نتواند با واحد بازرگانی مکالمه ای داشته باشد به غیر از مدیریت مجموعه .

یا قانونی وضع نمایید که فقط منشی و یا مدیران ارشد بتوانند با مدیریت کل سازمان مکالمه تلفنی داشته باشند .

و هزاران سناریو که به راحتی با این ماژول قابل پیاده سازی خواهد بود .

مدیریت تماس داخلی در اعمال ت ها و محدودیت ها

ویرایش اطلاعات در مدیریت تماس داخلی در اعمال ت ها و محدودیت ها

بسته نرم افزاری اعمال ت ها و محدودیت ها مناسب چه سازمان هایی میshy; باشد؟

این محصول در تمامی سازمان هایی که دارای مرکز تلفنی ویپ مبتنی بر استریسک هستند ضروری می باشد . شما با دریافت این محصول و استفاده از آن می توانید به راحتی ت های خود را در زمینه ارتباطات سازمانی اعمال نموده و از نحوه کار آن برای همیشه به صورت کاملا درست و بهینه مطمئن باشید .

توجه

مباحث شیفت بندی پرسنل در این ماژول به درستی پیاده سازی شده است . به عنوان مثال یک داخلی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر ممکن است برای یک پرسنل باشد و همان داخلی از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ بعد از ظهر در اختیار یک پرسنل دیگر باشد . تمامی قوانین برای پرسنل وضع می شوند ، نه برای داخلی ها .

با خرید بسته نرم افزاری ت ها و محدودیت های ویپینگ چه امکاناتی نصیب من می شود؟

  1. سه ماژول مجزا برای مدیریت ارتباطات پرسنلی با تمامی امکانات ذکر شده در بالا
  2. نصب رایگان این بسته نرم افزاری توسط تیم فنی ویپینگ برای شما
  3. پشتیبانی ۲ ماه کاملا رایگان توسط تیم فنی ویپینک برای این محصول

بسته نرم افزاری اعمال سیاست ها و محدودیت ها

آموزش برنامه نویسی AGI

آموزش توسعه و برنامه نویسی استریسک

سازمان ,های ,ها ,اعمال ,ماژول ,محدودیت ,خارج از ,از کشور ,با خارج ,و محدودیت ,تماس های ,ماژول اعمال ت ,افزاری اعمال ت ,برای برقراری ارتباط ,زمانی مکالمات مدیریت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


farasazehy مطالب اینترنتی fficegov رفع مشکلات ویندوز و شبکه‌های کامپیوتری شرکت سروش زیست شریف قهر باش eriket 80d طرح تدبیر منزل مبله در یزد