شاید در نگاه اول اعمال محدودیت در سازمان ها امر جالبی به نظر نرسد اما اگر
ماژول اعمال ت ها و محدودیت های ویپینگ نیز به سازمان شما کمک خواهد کرد تا به آسانترین روش و بهترین ابزارها و اعمال ت های دلخواه و متنوع در سیستم مرکز تلفن ویپ سازمان ، به اهداف عالیه ذکر شده در سازمان برسید .
ماژول اعمال ت ها و محدودیت های ویپینگ یک جایگزین مناسب ،
در ادامه به معرفی قابلیت های هر ۳ زیر ماژول خواهیم پرداخت .
اولین مورد از این مجموعه ی شگفت انگیز ، اعمال محدودیت زمانی برای مکالمات پرسنل می باشد . شما این امکان را خواهید داشت تا برای تک تک کارمندان خود به صورت کاملا جداگانه و سفارشی ، محدودیت بر حجم مکالمات و محدودیت بر زمان مکالمات اعمال نمایید .
به عنوان مثال آقای X فقط از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر می توانند با تلفن صحبت نمایند و در خارج از این بازه تماس های وی به صورت اتوماتیک قطع خواهد شد .
و یا برای مثالی دیگر خانم Y در طول روز می توانند فقط ۱۰ دقیقه مکالمه با خارج از سازمان داشته باشند و
و یا برای مثالی دیکر آقای X اجازه تماس با خارج از سازمان را در کل ندارند و فقط می توانند به تماس های ورودی پاسخ دهند .
و یا حتی پیچیده تر : خانم Y می توانند ۱۰ دقیقه با بیرون تماس بگیرند و کلا ۳۰ دقیقه با خارج از سازمان صحبت نمایند . ( ۲۰ دقیقه اجازه برای پاسخ دادن به تماس های ورودی دارند)
اما قابلیت بزرگی در این ماژول قرار داده شده که به شما این امکان را می دهد تا هنگام اتمام اعتبار کاربر برای دریافت تماس از خارج از سازمان ، ارتباط قطع نشده و به یک مسیر جایگزین برای برقراری ارتباط فرستاده شود .
به این ترتیب، شما به سادگی توانستید برای هر کارمند محدودیت جداگانه و سفارشی مطابق ت های سازمان خود اعمال کنید.
اگر قصد کنترل و اعمال ت روی تماس های گرفته شده از سازمان با خارج از کشور را دارید، این بخش از بسته نرم افزاری ما مورد توجه شما قرار خواهد گرفت .
شما می توانید انتخاب کنید که تماس های با مقصد خارج از کشور بدون هیچ درنگی سریعا قطع شود و یا برای برقراری ارتباط با خارج از کشور از کاربر رمز عبور دریافت کند که این رمز عبور توسط شما در سیستم ذخیره شده است .
در کنار این تنظیمات ، این امکان وجود دارد تا شما بتوانید برخی از کارمندان خود را در سازمان از اعمال این محدودیت ها مستثنی کرده و به آن ها اجازه بدهید تا بدون محدودیت با خارج از کشور تماس برقرار کنند .
اگر مایل هستید تا تمامی تماس های خارج از کشور در سازمان تحت کنترل شما باشد، نگران نباشید زیرا با استفاده از این ماژول و فعالسازی ارسال گزارشات به ایمیل ، گزارش هر تماس به مقصد خارج از کشور برای شما به لحظه ایمیل شده و به این ترتیب کنترل کاملی از آنچه به عنوان تماس خارج از کشور در سازمان شما وجود دارد، در اختیار شما قرار می گیرد.
استفاده از این ماژول نیز بسیار ساده است . شما می توانید به صورت نامحدود قانون برای تماس های داخلی تعریف کنید.
شما به راحتی با این ماژول می توانید پرسنل سازمان خود را گروه بندی نمایید و برای هر گروه یک قانون مشخص وضع نمایید و یا برخی از کارمندان خود را در این قانون ها مستثنی کنید .
به عنوان مثال قانونی وضع نمایید تا فقط پرسنل واحد بازرگانی بتوانند با یکدیگر صحبت نمایند و هیچ واحد دیگری نتواند با واحد بازرگانی مکالمه ای داشته باشد به غیر از مدیریت مجموعه .
یا قانونی وضع نمایید که فقط منشی و یا مدیران ارشد بتوانند با مدیریت کل سازمان مکالمه تلفنی داشته باشند .
و هزاران سناریو که به راحتی با این ماژول قابل پیاده سازی خواهد بود .
این محصول در تمامی سازمان هایی که دارای مرکز تلفنی ویپ مبتنی بر استریسک هستند ضروری می باشد . شما با دریافت این محصول و استفاده از آن می توانید به راحتی ت های خود را در زمینه ارتباطات سازمانی اعمال نموده و از نحوه کار آن برای همیشه به صورت کاملا درست و بهینه مطمئن باشید .
درباره این سایت